Obiective

Departamentul de consultanta financiara in plan international isi are sediul in Bucuresti, este infiintat si condus din aprilie 2005, de catre un grup de specialisti cu o vasta experienta in domeniul dezvoltarii rurale si al accesarii fondurilor provenite de la Comunitatea Europeana. Departamentul de consultanta internationala este specializat in identificarea si atragerea de oportunitati de finantare prin diverse programe de finantare ale Uniunii Europene, in special prin programul SAPARD si fondurile structurale. Membrii societatii au experienta relevanta in dezvoltarea si monitorizarea programelor finantate de Uniunea Europeana, precum si vaste cunostinte a legislatiei romane, atat fiscale cat si juridice, toate aceste aspecte garantand seriozitatea si calitatea serviciilor societatii noastre.

Obiectivul nostru este acela de a oferi servicii complete, acordand sprijin in dezvoltarea proiectului.

Pregatirea dosarelor de finantare care contin Cererea de Finantare, Studiul de Fezabilitate si Planul de Afaceri, conform dispozitiilor tehnice ale Agentiei SAPARD, in baza cadrului legal existent in Romania si Uniunea Europeana.

Consultanta in domeniul managementului proiectului si administrarea contractului de executie.

Printre proiectele realizate de departamentul nostru, se numara:

  • "Dotarea cu echipamente si utilaje a fermei de crestere a vacilor de lapte SC Ecolact Co SA, sat Clit com. Arbore, judetul Suceava"
  • "Modernizare abator carne rosie SC Prod-Cyp Impex SRL, localitatea Husi, judetul Vaslui"
  • "Modernizarea fabricii de procesare a laptelui "SC Ecolact Co SA, loc. Milisauti, judetul Suceava"
  • Infiintarea unei pensiuni turistice rurale de 4 margarete "Contele Vladimir", in Comuna Bran, sat Sohodol judetul Brasov
  • Infiintare sectie procesare lapte in zona periurbana a municipiului Braila, apartinand S.C. AURELIA IMPEX S.R.L.

 

De asemenea, societatea noastra a colaborat si colaboreaza cu alte firme de consultanta si proiectare la realizarea proiectelor de dezvoltare rurala.

mai mult >>